nedelja, 10. november 2013

Pa še malo televizije ...



... dobila sem lepo priložnost, da sem vodila eno od obletniških oddaj naše nacionalne televizije, Slikovitih 55, ki je govorila o humoristični televizijski preteklosti.

Oddajo so lepo pobarvali Tone Partljič, Ivo Ban, Adi Smolar, Bilbi in Ana Pupedan ...
Več pa na spodnji povezavi: :)


Topel pozdrav,
Carmen

3 komentarji:

  1. hej soseda super si bila danes ;) sicer sem imela njprej tv samo prižgan tak da je nekaj ropotalo in sploh nisem vedela da si ti dokler ni začela tara upit " mami, mami.. poglej ka je od naceta mami na tv" pol je blo pa še en kup vprašanj če bo nace tud, pa če gre lahko k njemu itd.... uglavnem sem prav ponosna da imam tako fajn sosedo ;) pa nisem vedla da ima adi brado,hehehe so ga bile sam koce in oči,hihihihihi.. je pa car ni kj...

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) Hvala, Monika!
    Ravno včeraj smo hoteli prinesti Tari še pokrovčke z Nackom, potem je pa deževalo, pa Nace je bil 'malo posebne volje' ;)). Te lahko prosim za tvojo številko, magari mi jo napiši na fejsa v zs ...
    Pa lep dan!
    C.

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe ja sej tara je tudi čudne volje že en teden, kar pa pripisujem luni ki bo jutri,hihi.. ti pa pošljem cifro na fb.. pa oprosti ka se nismo nč oglasli ampak smo bili mal prehlajeni tak da nebi še koga kaj okužli...no ti grem napisat cifro pa se mogoče jutri kaj okol prišlepam, mam eno knjigo ki ti bo mogoče zanimiva ;) lp

    OdgovoriIzbriši